הרגשתי קושי להתחיל את הריצה, זה היה החלק הכי קשה מבחינתי. אחרי שכבר התחלתי זה היה הרבה יותר זורם. מבחינתי עצם זה שהתחלתי להזיז את הגוף שלי זה כבר צעד גדול Reply
תגובה אחת
הרגשתי קושי להתחיל את הריצה, זה היה החלק הכי קשה מבחינתי. אחרי שכבר התחלתי זה היה הרבה יותר זורם.
מבחינתי עצם זה שהתחלתי להזיז את הגוף שלי זה כבר צעד גדול